50021Re: [Czechlist] OFF-TOPIC: Oznameni o prichozim e-mailu SMS-kou na mobil

    Oct 6, 2012
      Samozrejme, Jirko, ale ma to hacek. Vzhledem k tomu, ze mne (a velmi
      pravdepodobne i tobe a vsem ostatním) chodi nabidky na praci i od zcela
      neznamych lidi, neni v mych ani tvych silach davat temto lidem nejakou
      konkretni adresu. Napisou proste na tu adresu, na kterou (na netu ci
      jinde) narazi.

      Otazka je, co bereme za filtrovani - zda konkretni filtry na
      mailserveru, trideni zprav do slozek v postaku nebo trenovani spamoveho
      filtru tamtez. Osobne bych rekl, ze idealni je kombinace vsech tri cest.

      Sestnact uctu, to je opravdu uctyhodne cislo. To uz bych asi opravdu
      neuhlidal.

      Jako optimalni bych osobne videl kombinaci filtrovani a nekolika malo
      mailovych adres, coz ostatne uz davno pouzivam. Takze asi nic objevneho,
      ale diky za zajimavou diskusi...

      Dobrou
      Martin

      Dne 6.10.2012 23:24, Jirka Bolech napsal(a):

      > Tomasi a Martine:
      >
      > Podle me je o hodne jednodussi davat tomu, na jehoz e-maily chci byt
      > upozornovan na mobilni zarizeni, prislusne nastavenou adresu, nez
      > nastavovat filtry. Obe metody se vsak vzajemne nevylucuji, takze neni
      > potreba resit, co je lepsi. Rozhodne neocekavam 100% ucinnost.
      >
      > Na desktopu pouzivam na e-mail take Thunderbird a aktualne mam
      > nastavenych 16 uctu; myslim ze by jich program zvladal i stovky nebo
      > tisice. K nekterym uctum pristupuji pouze pres webove rozhrani. Na
      > beznou komunikaci vsak pouzivam ucty dva, jeden pracovni a druhy osobni.
> [...]
    • Show all 12 messages in this topic