49655Re[2]: [Czechlist] Still vs. video camera in Czech

    Aug 10 12:24 AM
      Jasne, dik..

      klickuju co muzu a v posledni dobe - do tech sloganu - FOTAK klidne
      davam, protoze to ma byt takove osobni a cerstve - ty slogany jsou
      vsechny v ich-forme, jako ze to ten fotak rika, a hovorove vyrazy se
      tam pouzivaji i jinde... pristroj nebo zarizeni by tam znely moc
      kozene, kamera to rozhodne neni a fotoaparat z pusy v hovoru nikdo
      nevypusti..

      Re krabicky co umi oboji, tezko rict, ale ja se jeste nesetkal s necim,
      cemu bych mohl v CZ rikat KAMERA (co by bylo primarne urceno na
      nataceni pohyblivych obrazku) a co by zaroven umelo fotit jednotlive
      snimky a melo nejake ty funkce fotaku, ktere nesouvisi s natacenim
      videa... kdyz to umi oboji, tak je to podle me furt fotak, i kdyz je
      pravda, ze ta hranice bude cim dal tim rozmazanejsi.. v mobilech se
      tomu porad rika fotak - i te aplikaci - i kdyz to stejne dobre umi
      natacet video a prepina se to jednim tlacitkem (a je to velke jak
      tabletka aspirinu - ted jsem menil praskly display na svem Googlephonu
      a nestacil jsem se divit..)