48729Re: Smlouva o dilo

  • Kostas
    Apr 2, 2012
      Diky za radu:-) Co je v bezne objednavce taky musim splnit. Spise mi slo o neco takoveho, jako ze se smlouvy o dilo treba plati dan zadavatel nebo neco na ten zpusob. No nechme to byt. Zeptam se sve danove poradkyne. Ale urcite dekuji vsem za jejich prispevky.

      K.

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Matej Klimes" <mklimes@...> wrote:

      > Asi jo, mel bys splnit to, co je v te smlouve...

    • Show all 25 messages in this topic