47268[Czechlist] TECH: cestina

  • czechlist@czechlist.org
    Sep 11, 2011
      Zdravim vespolek,

      prosim o info od ostatnich, jestli vam nize citovany mail od Karla
      Tatranskeho prisel v poradku, nebo rozhozene. Odpovidejte prosim
      soukrome na muj mail, joe@....

      (A jeste test cestiny v tomto mailu: Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské
      ódy. -- tohle je OK, nebo taky rozhozene?)

      Diky,
      Pepa Hlavac

      On 11.9.2011 8:45, Karel Tatransky <karel@...> wrote:

      > Zdravím, Kostasi,
      >
      > v mém případě je to tak, že dlouhodobě používám iPhone, ale zajímal mě
      > nový microsoftí systém (jsem hračička), takže jsem se porozhlédl na
      > německém eBayi a koupil telefon s WP7 s tím, že si ho buď nechám na
      > cestu za oceán (budu potřebovat být dostupný na českém čísle, ale
      > zároveň chci používat místní předplacenku, aby mě telefonování
      > nezruinovalo), nebo ho po mírném používání prodám dál. Kromě toho se
      > mi hodí chytrý telefon jako záloha, protože jablečné výrobky mi –
      > navzdory pověstem o příkladné spolehlivosti – už několikrát nečekaně
> [...]
    • Show all 78 messages in this topic