46545Re: pdf from hell

  • hpalatin
    Jun 29, 2011
      Jak vytisknout jako obrazek:

      Adobe Reader - Soubor - Tisknout - Dalsi volby - Tisknout jako obraz.

      Pokud jsou tam mala pismena, ktera by delala problemy pri OCR, tak bych zkusil vytisknout dokument zvetseny napr. na format A3 (format stranky se nastavuje ve vlastnostech PDF tiskarny). V Readeru je potom potreba vybrat Meritko stranky - Prizpusobit na tisknutelnou plochu.

      Hynek

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Matej Klimes" <mklimes@...> wrote:

      > Diky Stephane, to jsem pravda nezkusil, ale bohuzel:
      >
      > a) diakritika je podelana stejne jako ve vsech mych pokusech
      > a b) format toho Wordu by v tomhle pripade nebyl moc pouzitelny - text
      > je ve sloupcich a s tim ma tenhle nastroj evidentne problem
      >
      > I tak dik, zkusil jsem poslat tem, co se nabidli, ze se na to podivaji,
      > tak uvidime
      >
      > Diky i vsem ostatnim, stale je to otevrene
      >
      > Martine, jak presne dam na pdf printeru vytisknout, aby se to vytisklo
      > jako obrazek??
      >
      > Je to plne pdf, dam print, vyberu tiskarnu pdf printer, ulozi se mi
> [...]
    • Show all 21 messages in this topic