46534Re: [Czechlist] pdf from hell

    Jun 28, 2011
      Abych se priznal, taky nevim :-), ale zkusil bych nejdriv vytisknout
      jako normalni pdf. Kdyz bude stejne mizerne, zkusil bych, co nabizi
      Jamie - udelat screenshot a ulozit jako tiff nebo jpg. Nebo vytisknout
      do formatu MODI - mel bys ho mit, pokud mas instalovanou Office verze
      2003 a vyssi. Tiskne se stejne jako pdf.

      Martin

      Dne 28.6.2011 14:02, Matej Klimes napsal(a):

      > Martine, jak presne dam na pdf printeru vytisknout, aby se to vytisklo
      > jako obrazek??
      >
      > Je to plne pdf, dam print, vyberu tiskarnu pdf printer, ulozi se mi
      > dokument v pdf, ktere je zase plne (ne obrazek) - jak se nastavuje, aby
      > se to ulozilo jako obrazek?
      >
      > Dik

    • Show all 21 messages in this topic