46524Re: [Czechlist] Axial flow double helicoidal screw pumps

    Jun 27, 2011
      Napadlo mě dvojité axiální spirální čerpadlo, ale na Google vidím, že
      existuje také axiální čerpadlo s dvojitou spirálou, tak nevím.

      From: "Prekladatelsky servis" <preklady@...>
      To: <Czechlist@yahoogroups.com>
      Sent: Sunday, June 26, 2011 10:38 PM
      Subject: [Czechlist] Axial flow double helicoidal screw pumps

      Zdravím,

      potrebuji prelozit vyse uvedeny typ cerpadel. Kontext nemam, je to polozka v
      dlouhem seznamu.

      Laicky jsem pracovne dospela k necemu jako "Axialní dvojita sroubova
      cerpadla", ale cerpadlum nerozumim, navíc mi tam chybi to "helicoidal" a
      mozna je to cele blbost.

      Predem diky

      Iveta

    • Show all 21 messages in this topic