46032Re: Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

  • Pavel
    May 1 1:54 PM
      Zdravim,

      ja bohuzel ted ve ctvrtek ani 14. kvetna nemuzu, proto jsem to dal na 12. kvetna a uz s tim hybat nebudu, nebo v tom bude akorat tak zmatek.

      Samozrejme mi bude lito, pokud nekdo nebude moct prijit (prijet), ale to je vzdycky...

      Nastesti se uz brzo uvidime v Rime a dalsi mesic v Berline.

      Tak dobrou a nezapomente se hlasit :-)
      Pavel

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, Ing. Jiøí Klíma <jklima@...> wrote:

      > Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
      > jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.
      >
      > Jirka
      >

      > _____

    • Show all 12 messages in this topic