46031RE: [Czechlist] Re: Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

  • Ing. Jiří Klíma
    May 1 4:12 AM
      Tak to bych mel smulu. Na ten den mi je naorganizovan jiny program. Ale
      jinak si muzu delat co chci, kdyz s tim manzelka souhlasi.

      Jirka

      _____

      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf
      Of Kostas
      Sent: Sunday, May 01, 2011 1:03 PM
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: [Czechlist] Re: Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

      Omlouv�m se, �e jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi
      zajimava akce Bilingual people, ktera by vas asi take mohla zajimat:
      http://www.bilingualpeople.cz/

      A zrejme tak prijedou ten den i prekladatele z mimo Prahy, napr. urcite
      Katka z Hradce. Tudiz bych chtel navrhout, jestli by nebylo lepsi udelat
      setkani vecer v navaznosti na tuto akci a ve stejny den, tedy akorat to
      prehodit na 14.5. Myslim, ze by to mohlo byt i o to vice podarenejsi, ze by
      to mohlo pritahnout i profesne blizke lidi z teto akce, pokud se o tom dozvi
      nejakym kanalem (napr. pres proz.com).

      K.

      --- In Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> ,
      "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote: