46029Re: Hospoda 12. kvetna 2011 od 18:30

  • Kostas
    May 1, 2011
      Omlouvám se, že jsem se neozval drive, ale 14.5. se kona v Praze pro nas asi zajimava akce Bilingual people, ktera by vas asi take mohla zajimat:
      http://www.bilingualpeople.cz/

      A zrejme tak prijedou ten den i prekladatele z mimo Prahy, napr. urcite Katka z Hradce. Tudiz bych chtel navrhout, jestli by nebylo lepsi udelat setkani vecer v navaznosti na tuto akci a ve stejny den, tedy akorat to prehodit na 14.5. Myslim, ze by to mohlo byt i o to vice podarenejsi, ze by to mohlo pritahnout i profesne blizke lidi z teto akce, pokud se o tom dozvi nejakym kanalem (napr. pres proz.com).

      K.

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sarka Rubkova" <rubkova@...> wrote:

      > Já jsem, kdo ma zajem
      >
      > sarka