45535Re: TELECOM: pevna linka

  • Jaroslav Suchánek
    Mar 6, 2011
      Jirko, jestli muzu poradit, tak jdi do 802.cz!

      Mam opticke pripojeni zdejsiho lokalniho poskytovatele na Praze 5 a
      pred 4 lety jsem po mnoha letech zrusil klasickou pevnou od
      Telecomu.

      802.cz je dostatecne znamy a kvalitni poskytovatel pripojeni a navic
      me zaujalo, ze mi umoznili ponechat/prevest stavajici cislo, ktere
      jsme meli (s malou zmenou po celostatnim precislovani v r. 2002) od r.
      1990.

      Poplatek za prevod cisla byl sice 2000Kc, ale celou tuto castku bylo u
      nich tenkrat MOZNO PROVOLAT za neomezenou dobu. Over si na jejich webu
      soucasny stav.

      Asi za 3500 Kc jsem koupil Wi-Fi router LinkSys WRTP54G, ktery
      umoznuje pripojeni jakehokoli klasickeho tlf. pristroje (s tonovou
      volbou). Vyhodou je, ze do nej muzu krome az 2 telefonu pripojit 3 PC
      Ethernet kabelem a neomezeny (teoreticky) pocet PC pres WiFi.
      Nastaveni routeru je otazka 5 minut. Takze kvuli telefonovani nemusi
      by zadny PC zapnuty.

      Ceny jsou opravdu mirne (vcetne volani na mobily-je mozno overit
      na webu 802.cz) a kvalita hovoru vynikajici - a to nemam zadne extra
      rychle pripojeni (2 MB dovnitr a 1 MB ven). Nedelam reklamu, proste
      jsem opravdu spokojenej.

      HTH
      Jarda

      Czechlist@yahoogroups.com> Messages in this topic (9)