45534TELECOM: pevna linka

  • Foren - Helga
    Mar 6, 2011
      Jirko, jak jsem rikala, nevim, jestli VoipBuster nabizi ceska cisla, to
      se zjistit pri registraci/prihlazeni (a pokud ne, se muze
      registrace/prihlazeni kdykoliv zrusit, program odinstalovat - a basta).
      Tenkrat jsem za prideleni cisla platila 10 Eur, tim ze se mi pricitali
      jako kredit k provolani - coz znamena, ze prideleni cisla bylo prakticky
      zdarma.
      Ke kvalite mohu jen rici, ze je velice solidni, malo kdy, ze stane, ze
      jsou nejake ozveniny ci echo nebo tak neco. Uplny vypadek jsem jeste
      nikdy nezazila.
      Taktovani hovoru neznam, ale moc mne to take nezajima pri tech par babek
      co mne hovory stoji. Obzvlast kdyz zpocitam, ze hovory do CR, Rakouska a
      dost jinych zemi jsou uplne zdarma.
      Bezne si koupim kredit za 25 Eur (coz je vcetne DPH a nejakeho jineho
      poplatku kolem 28 Eur). Da se platit kreditkou, pres Paypal, bankovnim
      prevodem a i dalsimi cesty. Pripsani kredit vidim ihned po transakci na
      svem uctu, a k tomu dostanu po kazde jeste 120 tzv. Freedays, ktere se
      aplikuji podle mne neznameho vzoru. Kazdopadne jsem si jeste nikdy
      nekoupila vice nez 100 Eur kredit za rok, a to hodne volam po Rakouska,
      Nemecka, USA i CR. Vsude za 0,01 Eur (na pevne linky ! - na mobily je to
      drazsi) za minutu, nebo zdarma (program mi vzdy ukaze, za jaky tarif
      zrovna volam).
      Ano, i u VoipBustera se clovek na nejaka cisla nedovola - obzvlast
      0800-cisla. Ale jak casto to clovek potrebuje? Ja skoro nikdy. Tak mne
      to take netrapi.
      Dalsi vyhoda u VoipBustera je, ze ma tzv. Access Numbers, ktere mohu
      tocit i z libovolneho jineho telefonu, pokud jsem predtim tuto cislo
      zaregistrovala na svem uctu (pochopitelne zdarma), a mohu si take
      prichozi hovory, presmerovat na libovolny cislo (i zahranicni), ktere
      jsem predtim na svem uctu zaregistrovala.
      V neposledni rade je take dobre, ze (pokud mam zaregistrovany jeden nebo
      vice mobilu (z libovolnych, i cizych zemi) mohu poslat SMS (vetsinou za
      lepsi tarif, nez primo z mobilu).
      Tolik k mem zkusenostem ...
      Helga

      Am 06.03.2011 10:46, schrieb Jirka Bolech:

      > Diky, Helgo a Pepo,
      >
      > jde mi prave hodne o osobni zkusenosti a doporuceni s konkretnimi
      > sluzbami, protoze nabidka sluzeb VoIP je skutecne az neprehledna.
      >
      > Ja jsem mel dlouho takovou sluzbu u Volny(.cz) (Telekom Austria Group),
      > ale tato sluzba byla loni zrusena a implicitne prevedena na Fayn(.cz).
      > Cena vyborna (nizky pausal s casove neomezenym volanim na pevne linky v
      > Cesku), ale nedalo se volat na spousty cisel. Kdyz jsem je po nejake
      > dobe presvedcil, ze problem s nedostupnosti nekterych cisel neni na me
> [...]

    • Show all 20 messages in this topic