45529Re: [Czechlist] TELECOM: pevna linka

    Mar 6, 2011
      Souhlas. Mam od nich tarif Kredit 50 - za 50 kacek mesicne 100 volnych
      minut, dalsi minuty (moc se nestava) za 1,10 Kc. Navic hovory v ramci
      materske site zdarma. Pote, co jsme tamtez prevedli tchyni, placenych
      minut razem ubylo :-)))

      Voipbustery a jinou VOIP havet obcas pouzivam taky, ale jen k volani do
      zahranici - neni to spolehlive a kvalita je znatelne horsi (podotykam,
      ze mam 10Mbit pripojeni, takze rychlosti meho pripojeni to neni).

      Martin

    • Show all 20 messages in this topic