45285Re: Any experience in coworking offices?

  • Pavel
    Feb 6, 2011
      Urcite to neni pro kazdeho, ale ja mam kancelar uz asi pet let a vyhody prevazuji nad nevyhodami. Jenom bych ji nechtel s nikym sdilet (trochu me prekvapila cena 3 az 4 tisice za sdilenou kancelar - ja mam asi 16 metru na Olsanskem namesti za 5 tisic jenom pro sebe). Mam na patre docela prijemne sousedy, obcas dame kafe a popovidame si. (Jedni z nich jsou moji klienti - jedini, kteri plati za drobne preklady v naturaliich - domaci babovkou :-))

      Ranni cesta tramvaji mi nevadi, stihnu v pohode precist noviny, cestou se obcas zastavim na uradech nebo v agenture (agenturach). Predevsim toho ale v kancelari udelam podstatne vic, resp. jsem podstatne driv hotovy. Obcas nektery patek zustanu doma a to je pak rozdil (proto v kancelari nemam gauc ani televizi). Ale jak rikam, nekomu to vyhovuje, jinemu ne, asi nema cenu si pronajimat kancelar, pokud pracujete doma v podkrovi oddeleni od rodiny a jste spokojeni a vykonni.

      Vzhledem k previsu nabidky kancelarskych prostor asi nic nebrani tomu to treba na dva tri mesice zkusit. Dovedu si predstavit, ze to muze byt vhodna moznost pro kolegyne-prekladatelky, ktere si myslim (a doufam, ze me ted neukamenujete) maji mozna trochu vetsi problem presvedcit rodinu, ze jsou sice cely den doma, ale ze si jenom tak nesurfuji po internetu, nybrz zcela seriozne pracuji.

      Cast nakladu se da usetrit treba pouzivanim mobilniho pripojeni na internet (mam v kancelari Vodafone 3G, funguje naprosto v pohode, rychlost dostatecna, odezva dostatecna...).

      Diky tomu, ze pracuju na dvou mistech, potrebuju soubory neustale synchronizovat. Pouzivam Dropbox, ktery je zadarmo a za zhruba rok, co ho mam nainstalovany, nenastal zadny problem. Synchronizuju takhle i TM a glosare.

      P.

      > Aha. Tak to jo.
      >
      > Martin
      > (American zivotnim stylem)