      -----Original Message-----
      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf
      Of Martin Janda
      Sent: Montag, 1. November 2010 09:02

      Distancni elektrody jsou elektrody (nejspis bez anten) pouzivane pri
      diatermii. A Elektroden jsou i v nemcine elektrody a ne anteny, ne?

      Ale uprimne receno, pokud neprekladas odborny manual pro lekare, ale
      popis procedur pro lazenske hosty, tem to bude srdecne sumak. Ty zajima
      tak nanejvys, ze jim neco priplacnou na bricho a jestli to nebude bolet.

    • Show all 7 messages in this topic