44256Re: [Czechlist] Aktualizace Windows a nechodící Office

    Oct 7 2:44 AM
      Ahoj Petre,

      s timhle konkretnim problemem jsem se nesetkal, ani na XP ani na Win7,
      Word a office mam starsi (XP)... ale rekl bych ze je to problem Office,
      respektive nejakeho jejich zkorumpovani..

      Me napriklad casto umiral Word (crash pri otevreni, nepomuze nic ani
      spusteni v nouzovem rezimu..)... dal jsem do Google a dozvedel se, ze
      na vine je zkorumpovana sablona normal.dot - staci ji najit (coz teda
      neni vzdy jednoduche, umisteni se lisi, nejlepe vyhledat), smazat a
      automaticky se obnovi spravna.. tu spatnou mam evidentne ulozenu spolu
      s nejakym starsim dokumentem, obcas se mi to jeste stane, tak mazu...

      Nerikam, ze je to ono, ale muze to byt podobne... podivej se na:

      http://www.google.cz/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Acs-CZ%3Aofficial&channel=s&hl=cs&source=hp&q=word+problem+WinXP+update&btnG=Vyhled%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD+Google

      nebo dej vyhledat podobne kombinace a urcite najdes nejake reseni..