43339Re: [Czechlist] Re: INFO: OCR dnes zdarma

    Jun 1, 2010
      Obavam se, ze v OCR uz je pozde, zvlast pokuds to vsechno zpatlal do
      jednoho pdfka - ale mozna to lze nejak udelat v PDF, pokud mas ostrou
      verzi? Mozna rozsekat na jednostrankove soubory, a ty potom treba tridit
      pomoci Pruzkumnika WIndows? Poradi vice souboru ve FineReaderu je
      urcovano poradim, v nemz importovane soubory vybiras, takze tam to
      ovlivnit lze.

      Druha moznost - slibit Jonasovi obed u Meka s dvojitejma hranolkama a
      nechat ho par hodin klikat...

      jiny M

      Dne 1.6.2010 15:17, Matej Klimes napsal(a):

      > Kdyz jsme u PDF a OCR,
      >
      > nenapada nekoho nejaky figl jak zaridit tohle:
      >
      > 1) obratit poradi stranek v dokumentu (aby posledni byla prvni,
      > predposledni druha atd..)
      > 2) Zkombinovat dva dokumenty dohromady tak aby sla vzdycky jedna
      > stranka z jednoho a druha z druheho...
      >
      > Mam naskenovany velky soubor (asi 900 stran), jenze byl oboustranny,
      > dal jsem do automatickeho podavace vzdy asi ctvrtinu souboru (tim jsem
      > naskenoval licove stranky, tedy liche), pak jsem to obratil a
      > naskenoval rubove (sude), jenze ty jdou od posledni v dane hromadce po
> [...]
    • Show all 9 messages in this topic