43338Re: [Czechlist] INFO: OCR dnes zdarma

    Jun 1, 2010
      Ja se priznam, ze jsem tuhle verzi neinstaloval, ale obvykle je nutne
      ziskany program registrovat, a to do 24 hodin (tj. do zitrka 9.00).
      Jinak spadne do nejakeho demo modu a "darek zdarma" je v cudu.

      Ale vetsinou si to ty programy resi nejak samy, pripojenim na matersky web.

      Upgrady bohuzel nejsou - to je snad jedina nevyhoda tohohle serveru.
      Zdarma je jen to, co stahnes, za upgrade uz bys musel zaplatit. Na druhe
      strane, spousta z tech programu se tam nabizi treba za pul roku znova,
      ve vyssi verzi, a v takovem pripade je to samozrejme zase gratis.

      M.

      Dne 1.6.2010 14:23, Pilucha, Jiri napsal(a):

      > Martine (promin, ze obtezuju dotazem, ktery dosvedcuje, ze jsem zcela
      > computer-illiterate)
      > Na konci instalace to rika
      > Register your copy using following data:
      > Registration key:
      > Xxxxxxxxx
      > To je jako nutno udelat, aby se to dalo provozovat, anebo to nezbytne
      > neni a je to pouze kvuli nejakym upgradum apod?
      > Dik
      > Jirka

    • Show all 9 messages in this topic