43337Re: [Czechlist] Re: INFO: OCR dnes zdarma

    Jun 1, 2010
      Kdyz jsme u PDF a OCR,

      nenapada nekoho nejaky figl jak zaridit tohle:

      1) obratit poradi stranek v dokumentu (aby posledni byla prvni,
      predposledni druha atd..)
      2) Zkombinovat dva dokumenty dohromady tak aby sla vzdycky jedna
      stranka z jednoho a druha z druheho...

      Mam naskenovany velky soubor (asi 900 stran), jenze byl oboustranny,
      dal jsem do automatickeho podavace vzdy asi ctvrtinu souboru (tim jsem
      naskenoval licove stranky, tedy liche), pak jsem to obratil a
      naskenoval rubove (sude), jenze ty jdou od posledni v dane hromadce po
      prvni .... ted bych to potreboval dat vse dohromady ve spravnem poradi
      ... jde to samozrejme manualne, ale je to pekna otrava a tech 900 stran
      by trvalo snad den... nema nekdo nejaky figl???

      Diky

    • Show all 9 messages in this topic