Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

41609RE: [Czechlist] Piping a tubing

Expand Messages
  • Ing. Jiri Klima
    Nov 30, 2009
      Podle Oxford Dictionary:
      Piping = System of pipes to convey oil, gas, water, sewage. Podle toho
      usuzuji, ze by to mely byt trubky vetsiho prumeru.
      Tube = Long hollow cylinder of rubber, metal, glass etc. for conveying
      liquids, gases etc. Soudim tedy, ze prumer je mensi.



      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf
      Of Stanislav Zizka
      Sent: Tuesday, December 01, 2009 7:52 AM
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Czechlist] Piping a tubing


      nevim, jestli to pomuze, ale tady uvadeji nekolik typu "pipes" a u "tube"
      tvrdi, ze it is "Used to connect a water supply line to a faucet fixture,
      toilet or appliances"

      http://www.doityour <http://www.doityourself.com/stry/typespipeandtube>


      ----- Original Message -----
      From: Hana Jarol�mov�
      To: Czechlist@yahoogrou <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> ps.com
      Sent: Tuesday, December 01, 2009 7:39 AM
      Subject: Re: [Czechlist] Piping a tubing

      jen to ve vyjimecne velmi hezke US anglictine - zpracoval to jakysi
      oficialni spolek pro potraviny a leciva, na webu je docela hodne
      informaci, ze se tubing a piping lisi rozmery. Mam obavy, ze to bude
      stejne jako plechy, ktere jsou v ocelarine nekdy sheets a jindy plates a
      lisi se to tloustkou. Resim to tak, ze nechavam v textu kurzivou
      anglicke "piping" a "tubing".

      Jinak diky, Martine a Mateji, za reakci

      [Non-text portions of this message have been removed]

      [Non-text portions of this message have been removed]
    • Show all 13 messages in this topic