41579Re: [Czechlist] Dou Di Zhu

    Nov 28, 2009
      Dotaz odeslan.

      Prozatim odpovím na to, co vim sama:-)

      Pass je urcite "pasovat" - proste se vzdas sveho tahu nebo sve drazby.

      Bombs - u jine cinske karetni hry (Tichu) se tomu rika normalne "bomba"
      - jsou to ctyri karty stejne hodnoty nebo 4 nebo 5 po sobe jdoucich
      karet. Pravidla k Tichu v cestine na webu urcite nekde najdes - mozna ti
      to terminologicky pomuze.

      Doubles by mela být dvojice, nekdy se tomu rika anglicky taky "pair" -
      proste dve karty stejne hodnoty.

    • Show all 24 messages in this topic