      From: "Charlie Stanford" <charliestanfordtranslations@...>
      To: <Czechlist@yahoogroups.com>
      Sent: Thursday, October 01, 2009 12:48 PM
      Subject: Re: [Czechlist] advanced life support facilities

      Thanks Matej and Jarda. There is more I am afraid... It goes on to talk
      about a reaction vial in the English
      Place the reaction vial in a suitable lead vial shield (minimum wall
      thickness 1/8 inch) which has a fitted lead cap.

      and this has been translated as a

      Lahvičku s kitem umístěte do vhodného olověného stínění (minimální tloušťka
      stěny 118 palce) s přiléhavým olověným uzávěrem.

      I am not sure about Lahvičku s kitem - I cannot find any reference to one on
      the Internet and think it might be a bit of a mistranslation too.... Do you
      go along with that?

      Thanks for any help.
      Charlie