39256Re: Revisited: CHAT: Is CR ... P.S-

  • kzgafas
    Feb 28, 2009
      Ja si obecne Culika vazim, ale nemohu si pomoci, mne jeho reakce v
      tomto konkretnim pripade pripada zcela hystericka. Prosazovani
      konceptu stredni Evropy nemusi byt pouze projev komplexu menecennosti
      a vubec za tim nemusi byt zadna krec.

      Culik taky podleha tomu, ze prisuzuje prilis velkou hodnotu kvalite
      anglictiny, coz je projev kulturniho ambasadorstvi: "kdo umi dobre
      anglicky, ten ma pravdu".

      K.

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "spektrum2002" <padamek@...> wrote:

      > A jeste neco: Honza ma pravdu i v tom (co nerekl, ale je to tam
      > implícitne obsazeno), ze zatimco v zapadnich zemich je dost
      vzdelancu,
      > kteri se nauci skutecne dobrou anglictinu, u nas mluvime povetsinou
      > Czenglish a rodileho Cecha, ktery je schopen neco napsat
      idiomatickou
      > anglictinou, abys hledal lucernou. A i tim jsme porad v tom byvalem
      > sovetskem bloku.
      > Petr

      English

      Where