37994LEGAL: W-9 form (USA)

    Oct 27, 2008
      Zdravim vespolek,

      pro jednu zakazku s klientem ve Spojenych statech jsem obdrzel pozadavek
      vyplnit a zaslat formular splnujici stejny nebo podobny ucel jako formular
      W-9 pro rezidenty ve Spojenych statech, ale platny pro moje mistni podminky,
      tedy Ceskou republiku. W-9 je potvrzeni o me danove registraci s uvedenym
      identifikacnich udaju vcetne danoveho identifikacniho cisla a cely formular
      je na pet stranek plnych ruznych definic, pouceni a prikladu.

      Nevi nekdo, zda neco takoveho v Cesku existuje a pripadne, kde se k tomu
      dostanu?

      Kazda dobra rada dobra...

      Jirka Bolech

      No virus found in this outgoing message
      Checked by PC Tools AntiVirus (5.0.0.10 - 10.100.047).
      http://www.pctools.com/free-antivirus/

    • Show all 5 messages in this topic