      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf
      Of Martin Janda
      Sent: Thursday, October 02, 2008 8:47 AM
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Czechlist] RE: Prvni utery/ctvrtek - takze pristi ctvrtek

      OK, takze z pravomoci samozvaneho mistodrziciho stanovuju termin na
      pristi ctvrtek, 9.10. Ozvete se mi prosim, radsi off list, kdo
      dorazite, pripadne s navrhem na hospodu.

      dik, Martin

      Helga Listen napsal(a):
      > Ja nebudu ani zitra.
      > H.

      Behalf
      > Of Martin Janda
      > Sent: Wednesday, October 01, 2008 11:21 PM
      > To: Czechlist@yahoogroups.com
      > Subject: Re: [Czechlist] RE: Prvni utery/ctvrtek
      >
      > A stihnem teda jeste ten prvni ctvrtek tedy zitra, nebo to nechame na
      > pristi tyden bez Helgy?
      >
      > Martin

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      Überprüft durch AVG.
      Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.7.5/1701 - Ausgabedatum: 30.09.2008
      19:08
    • Show all 7 messages in this topic