36820Re: Technical: CAT and xml-flash?

  • tomas_barendregt
    Jul 7, 2008
      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Matej Klimes" <mklimes@...> wrote:

      > Ma nekdo zkusenosti s prekladm, respektive importem XML souboru do CAT?

      Ahoj Mateji,

      na XML expert zrovna nejsem, ale mam pocit, ze ten problem muze
      vyplyvat z toho, ze XML je otevrene upravam ( daji se jedinecne
      nadefinovat tagy) a pokud ty definice nemas k dispozici, nemusi to jit
      otevrit (samozrejme problem muze byt i nekde jinde...).

      Ja jsem pri nekolika projektech s XML pouzil freeware Rainbow 4, ktere
      krom jineho dokaze oddelit tagy od textu a pak umozni natazeni do CAT.
      Fungovalo mi to prave u xml souboru, ktere jsem dokazal otevrit v
      Notepadu, ale pres dzungli tagu jsem nevidel na slovo. Rainbow bohuzel
      neni moc intuitivni (alespon me to tak neprislo) a trvalo mi nejakou
      dobu, nez jsem ty soubory pres ni procpal, ale nakonec jsem dostal
      soubory, se kterymi si TagEditor vedel rady. Uz si ale presne
      nepamatuju, co vsechno to obnaselo, takze spis nez jako opravdovou
      radu tohle ber jak poukazani moznym smerem... Rainbow se da najit na
      http://www.translate.com/technology/tools/

      Mimochodem za jeden z hlavnich rozdilu mezi HTML a XML povazuju to, ze
      HTML je do znacne miry standardizovane, tzn. clovek musi pouzivat
      tagy, ktere jsou obecne k dispozici a nevytvari si je podle potreby.
      Proto se s HTML pracuje lip, protoze pro prohlizece/CAT tam neni nikdy
      nic neznameho.

      Tom
    • Show all 8 messages in this topic