36790Re: [Czechlist] term: de-validation

    Jul 1, 2008
      Napada me zneplatneni nebo proste zruseni, u tech alarmu se rika i potvrzeni, akceptovani, atd.

      From: Hana Jarolímová
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, July 01, 2008 3:44 PM
      Subject: [Czechlist] term: de-validation

      Ahoj, poradi mi nekdo cesky termin pro "trouble code de-validation"?

      Vim, ze se v provozech rika "odkvitovat", proste odklepnout, potvrdit
      poruchovy kod, aby system poznal, ze o poruse vime. Ale zda se mi to moc
      hovorove. "Potvrzeni" se mi zase zda zcela opacne nez "de-validation".

      Napada nekoho neco?

      Diky moc

      Hanka J

    • Show all 3 messages in this topic