35411Re: [Czechlist] TERM: konopi vs. marihuana

    Feb 1, 2008
      Jeste jinak. Konopi sete je oficialni botanicky nazev pro kytku,
      zkracene konopi. Neni na tom nic hovoroveho. Pokud nekdo rika, ze
      pestuje marihuanu, tak je to ovsem hovorove (nebo novinarsky zargon, coz
      je nejspis totez).

      Naopak bych rekl, ze spravnejsi nazev pro fetovani dane drogy je koureni
      marihuany. Da se ovsem (myslim, ze hovoroveji ) rict, ze kouris konopi.

      Ale jak to, Kosto, budes prekladat, zalezi zas silne stylu dokumentu a
      na kontextu, ktery jsi nam jak obvykle urcite chtel poskytnout? ;-)

      Martin

      Jaroslav Hejzlar napsal(a):

      > Hi, Kostas!
      > If we talk about the plant, we usually say "konopi", if we talk about
      > the drug, we always call it "marihuana".
      > Regards,
      > Jarda

    • Show all 6 messages in this topic