      From: "Helga Listen" <listen@...>
      To: <Czechlist@yahoogroups.com>
      Sent: Tuesday, November 06, 2007 1:41 AM
      Subject: [Czechlist] Pochopeni vety

      Ahoj ve spolku,

      Pracuji na stanovech jedne a.s. a vyskytuje se mi tato veta:

      Nerozhodne-li predstavenstvo na naposled konane schuzi jinak, plati, ze
      místem konani schuze je sidlo spolecnosti.

      Nijak se mi tu neco nezda. Podle meho tu je napsan: If the board of
      directors at the end of it´s last meeting does not make any other decision,
      the meeting will take place at the head quaters of the company.

      Nepotrebuji opravit Anglictinu (bude to v NJ), ale AJ tady umi vice lidy, a
      mne jen jde o to, jestli jsem tu vetu pochopila zpravne - protoze tam kde
      stoji v dokumentu pro mne neda zadny smysl (pokud ten smyls je takovy, jak
      jsem to nastinila v AJ).

      Irituje mne to z toho duvodu, ze predtim se rika, ze pro schuze je potreba
      pisemna pozvanka kde se uvede misto, datum cas navrhovane schuze.

      Dekuji predem

      Helga

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      Überprüft durch AVG.
      Version: 7.5.503 / Virendatenbank: 269.15.22/1112 - Ausgabedatum: 05.11.2007
      19:11

      Translators' tricks of the trade:
      http://czeng.wetpaint.com/

      Yahoo! Groups Links