34790Pochopeni vety

  • Helga Listen
    Nov 5, 2007
      Ahoj ve spolku,

      Pracuji na stanovech jedne a.s. a vyskytuje se mi tato veta:

      Nerozhodne-li predstavenstvo na naposled konane schuzi jinak, plati, ze
      m�stem konani schuze je sidlo spolecnosti.

      Nijak se mi tu neco nezda. Podle meho tu je napsan: If the board of
      directors at the end of it�s last meeting does not make any other decision,
      the meeting will take place at the head quaters of the company.

      Nepotrebuji opravit Anglictinu (bude to v NJ), ale AJ tady umi vice lidy, a
      mne jen jde o to, jestli jsem tu vetu pochopila zpravne - protoze tam kde
      stoji v dokumentu pro mne neda zadny smysl (pokud ten smyls je takovy, jak
      jsem to nastinila v AJ).

      Irituje mne to z toho duvodu, ze predtim se rika, ze pro schuze je potreba
      pisemna pozvanka kde se uvede misto, datum cas navrhovane schuze.

      Dekuji predem

      Helga

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      �berpr�ft durch AVG.
      Version: 7.5.503 / Virendatenbank: 269.15.22/1112 - Ausgabedatum: 05.11.2007
      19:11

    • Show all 3 messages in this topic