34275Re: PayPal

  • radekpletka
    Aug 31, 2007
      Ja mam paypal v USD, protoze jsem v US, ale platby, co mi prisly v
      Euro, mi zustavaji na uctu v Euro a pokud prijdou v ostatnich menach,
      tak taky, takze mam pocit, ze je celkem jedno, v cem si to otevres,
      protoze se to bude konvertovat az v okamziku, kdy s temi penezmi budes
      chtit neco udelat.
      Mimochodem, paypal pripisuje v USD asi 5% urok, coz je velmi slusne,
      americke banku davaji mnohem nizsi urok.

      Radek Pletka

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Gmail" <zuzana.slanska@...> wrote:

      > Nerada otravuju s PayPalem, protoze se o tom v ruznych skupinach uz
      mluvilo hodne. Rozhoduju se v jake mene si PayPal otevrit. Uvazuju o
      CZK, USD a Eurech. Jsem cesky rezident a muj cesky ucet mam v
      korunach. Uvazuju i o tom, ze bych PayPal nechala pouze pro male
      platby z USA. Bohuzel na strankach PayPal se ke kurzum dostanu az
      teprve pote, co si ucet otevru, coz je dost hloupe prave pro
      rozhodnuti v jake mene. V ruznych skupinach jsem se dovedela, ze
      hrozny je kurz az pri prevodu penez na cesky ucet. Taky jsem mezitim
      zjistila, ze mi klient musi v kazdem pripade poslat penize z
      prostredku jeho PayPal Balance nebo PayPal Instant Transferem
      neboPayPal eCheckem. V zadnem pripade pomoci Credit Card, Debit Card
      nebo Buyer Credit, protoze tim by se zmenil muj profil a vsechny
      budouci prijate platby by byly s obrovskymi poplatky. Pravdepodobne
      prichazi v uvahu USD nebo CZK. Dokazete mi poradit? Mate s tim zkusenosti?

      > Predem moc diky.
      >
      > Zuzana Slanska

    • Show all 19 messages in this topic