      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf
      Of Jirka Bolech
      Sent: Sunday, March 04, 2007 12:20 AM
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: RE: [Czechlist] divna veta II

      Ahoj Helgo:

      Vidim to tak, ze smlouva rozlisuje dva druhy vad. 1) Vady vazne, kvuli
      kterym stroj nefunguje, a za ty je vyssi pokuta. 2) Vady mene vazne, ktere
      nezpusobi nefunkcnost stroje, a za ty je pokuta mensi.

      Predmet smlouvy nemusi byt stroj; to jsem pouzil pro zjednoduseni...

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      Überprüft durch AVG.
      Version: 7.5.447 / Virendatenbank: 268.18.6/709 - Ausgabedatum: 03.03.2007
      08:12
    • Show all 4 messages in this topic