32396Re: Prvni utery se porad blizi...najdeme my vhodnou spizi?

  • kzgafas
    Dec 1, 2006
      Tak jsem se byl dnes podívat u Suteru, ale celkovy dojem mám takovy,
      ze to tam nestojí za to, abych nìkoho presvedcoval, ze je to tam
      lepsi nez u Bizona.

      Neni tam zadna ventilace, zakoureno tak, že je to neprijemne i
      kurakum. Nabidka jidel neni spatna, ale je neporovnatelne mensí nez u
      Bizona. Misto se tam sice rezervovat da, a vzadu je docela slusna
      mistnost, ale mohla by byt jeste vetsi. Ceny tam nejsou vysoke, jak
      psala Helga, ale kdyby se nekomu zdaly o neco vyssí, tak je to zrejme
      tim, ze zahrnují i prilohu.

      Beru svùj navrh U Suteru zpatky a pokud nikoho nenapadne neco
      lepsiho, nechal bych pristi utery u Bizona.

      K.

      [mailto:Czechlist@yahoogroups.com]
      > On Behalf

      > we