27540Re: "ceska krasna kniha"???? - Spolek Hollar

  • melvyn.geo
    Jul 5, 2005
      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "spektrum2002" <padamek@c...> wrote:
      > (Nez se ozvou NSs):
      > Jelikoz v anglickem slovniku se "belles-lettres" vyklada jako "fine
      > literature", pouzil bych neco jako "Czech Fine Books".

      OK. Uz jsem v minulosti pouzil "fine books" jako preklad tohoto vyrazu
      na zaklade odbornych zdroju jako www.FineBooksMagazine.com. Jenomze
      bych spis doporucil slovosled: "Fine Czech Books" (srovnejte napr
      "fine French books" a "French fine books" apod na gugliku).

      > Cizactvi bych opsal ve smyslu "something alien to the Czech national
      > spirit".

      Hezky. Souhlasim. Neco jako 'unCzechness'. ;-)

      M.
      The crux... is that the vast majority of the mass of the universe
      seems to be missing.
      - William J. Broad
    • Show all 6 messages in this topic