Hello to all

  • Padraig's Ghost
    Message 1 of 1 , Feb 6 1:12 PM
      English:

      Hello,

      My lines come from the Movelle, Inishhoven, Donegal area. Family names are Dorherty, Farren, Hegarty/Haggerty McDevitt/McDavit to start with. Migrations to the Boston, Massachusetts area stated in 1868 and ended in 1892. I have done a fair amount of research on this side of the pond and look forward to doing more in the across the pond.

      Thanks,
      John

      Gaeilge:

      Dia duit,

      Teacht ar mo línte ón gceantar Movelle, Inishhoven, Dún na nGall. Tá ainmneacha Teaghlaigh Dorherty, Farren, Hegarty / Haggerty McDevitt / McDavit chun tús a chur leis. Migrations leis an Boston, Massachusetts limistéar atá luaite i 1868 agus dar críoch i 1892. Déanta agam méid cothrom taighde ar an taobh seo den lochán agus táim ag tnúth le déanamh níos mó sa fud an lochán.

      Go raibh maith agat,
      John