busted -2!!!!

  • neilbruceguiang
    Message 1 of 3 , Sep 2, 2008
      ug sa pagkaron ang kinabuhi ni zen kay hapsay na!!!! naglingaw2 na
      siya kuyog ang iyang mga kabanda.... apan sa gihapon ang iyang kasing2
      nagpabilin sa kasakit sa kagahapon... nag dahom lang gihapon si zen
      nga tagdun siya sa iyang gihigugma nga " ibutang lang na2 sa pangan
      nga CHARING" ug siya nag dahom nga unta karong umaabot nga pasikatay
      sa banda, tagdun na unta siya.....

      ATANGI ANG SUNOD PANG SUMPAY "BUSTED"
    • zenic_blind
      Message 2 of 3 , Sep 4, 2008
        kung kamo gatuo na kana tinuod kamo ray gitun-to kay ang gahimo way
        ayo!
        sa kanang tungura siya naglipay,
        ug sa dihang ako nagbasa ako nag mahay,
        kay nganu na amigo ang tawng way ayo....
        niel bruce bulay-og U SUCK!!!!
      • Biziel Paradela
        Message 3 of 3 , Oct 1, 2008
          --- In CS401_database@yahoogroups.com, "neilbruceguiang"
          <neilbruceguiang@...> wrote:

> [...]
          > nga tagdun siya sa iyang gihigugma nga " ibutang lang na2 sa pangan
          > nga CHARING" ug siya nag dahom nga unta karong umaabot nga pasikatay

          la bya ninyo mga clear oizt............