Re: [Bucuresti] cinema Scala

  • Alexandru Cristian (Sandu) Surcel
    Message 1 of 33 , Jul 31, 2010
      Din pacate, arhivele din Romania, in sensul larg al termenului, fie ca vorbim la propriu de arhive, dar si de Biblioteca Nationala, sunt si raman ancorate in epoca dinaintea computerelor, astfel ca documentele nu sunt scanate spre a putea fi accesat si prin internet. De fapt, intreg statul roman ramane fundamental analogic, si asta e unul din motivele pentru care la fiecare demers suntem solicitati sa-i ingropam in hartii, desi daca ar avea baze de date bine puse la punct, chestia asta nu ar mai fi necesara.

      Eu continui sa locuiesc in Bucuresti, dar programul meu actual nu prea e compatibil cu cel al Bibliotecii Nationale. Asadar nu promit, dar voi face o incercare de a transa problema Scala versus Republica in anii 1980 cu ajutorul unui ziar vechi.
    • Alexandru Cristian (Sandu) Surcel
      Message 33 of 33 , Jul 31, 2010