Nunta'n cartier

  • Andrei Birsan
    Message 1 of 1 , Jun 30, 2010

    Am bucuria sa te invit intr-o noua excursie: Nunta'n cartier

    Detalii:

    Dragii mei,

    in excursia de sambata vom avea bucuria sa asistam la cununia religioasa a familiei Popescu (Mihaela si Cornel http://www.orasul.ro/users/publicprofile/cornelp ), prilej de a le face fotografii la nunta si de a invata de la un maestru fotograf, Narcis Virgiliu, care le va fi fotograf oficial.

    Cine nu ar vrea sa aiba zeci de prieteni fotografi la nunta?

    Ne vedem sambata 03 iulie ora 15.30 la metrou Grivita, sus, la iesirea dinspre 1 Mai, pe partea dreapta cum vii de la gara.

    Traseu:

    • Metrou Grivita
    • cununia religioasa la biserica Sf. Gheorghe Grivita
    • cartierul Giulesti
    • Lacul Morarilor (cine vrea poate sta sa prinda apusul de soare care este foarte frumos pe lac)
    • statia de metrou Crangasi

    Participare: poate participa oricine, gratis (cu exceptia cheltuielilor de transport, cazare, taxe de vizitare etc.)
    participarea la aceasta excursie presupune ca ati citit si ca sunteti de acord cu conditiile de participare pe care le gasiti aici (aici catre o pagina cu conditii)

    Va asteptam cu drag,
    Andrei Birsan
    Presedinte Asociatia Bucurestiul meu drag.
    0743.076.255