Re: [Bucuresti] Re: continuam plantarile la Ciorogarla sambata si duminica, 2 si 3 februarie

  • Stroilescu Constantin
    Message 1 of 6 , Jan 31, 2008
      Credinta omului este foarte importanta.
      Ganditi-va ca un om foarte puternic, cu bani, cu
      posibilitati de a misca lucrurile (in directia
      ecologistilor) va invita exact in aceste zile (2 si 3
      febr), exact la orele 10,00 la discutii pentru a
      sponsoriza actiuni de genul acesta, dar de zeci sau
      sute de ori mai extinse. V-ati duce la intalnire?
      Ei bine, slujba sfintei liturghii inseamna o
      intalnire speciala cu Dumnezeu.
      Raspunsurile domniilor voastre imi arata ca m-ati
      inteles gresit. Sunt adeptul la astfel de actiuni, dar
      nu la orice ore si nu in orice zile.
      Ce mare deranj era daca ati fi plantat copacii pe 9
      si pe 16 februarie ( de exemplu)?
      Sunt multe de spus...
      pr. Constantin Stroilescu

      <http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ>

      > <http://www.yahoo.com/r/hs>

      Looking for last minute shopping deals?
      Find them fast with Yahoo! Search. http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping
    • Dragusanu Simona
      Message 2 of 6 , Feb 1, 2008
        Eu doar o intrebare am pentru sfintia sa.

        Cate sarbatori marcate cu rosu sunt saptamana asta?
        Trei?
        Adica in trei zile din sapte nu ar trebui sa muncim?
        Si totusi nu e nici Paste, nici Craciun...

        Oricum, partial aveti dreptate.
        Nu ar trebui sa plantez eu copaci sambata si duminica.
        Altii ar trebui sa faca treaba asta, in cursul
        saptamanii.

        Numai bine,
        Simona Cretu