Album - revista Bucurestiul meu drag

  • Andrei Birsan
    Message 1 of 2 , Jun 30, 2013
      Acum, la jumatatea anului, avem o multime de fotografii din Bucurestiul nostru drag, fotografii care reprezinta memoria vizuala a orasului si care merita pastrate si aratate celor dragi.

      Te invit sa facem un album cu cele mai bune fotografii facute in Bucuresti in primele 6 luni ale lui 2013, acest album va fi numarul din iulie al revistei Bucurestiul meu drag, este o mandrie sa publicam fotografii care ne reprezinta intr-un album ce poate fi vazut de toata lumea si care arata Bucurestiul asa cum este el, cu bune si cu rele, un Bucuresti drag, al nostru.

      Trimite-mi pe adresa andrei.birsan@... cea mai interesanta fotografie facuta de tine in Bucuresti in 2013 si o fotografie portret cu tine.
      De asemenea te rog sa insotesti fotografia cu cateva cuvinte, este foarte important ca fotografia sa fie insotita de text.
      Daca ai blog sau pagina de internet personala te rog sa-mi trimiti linkul.

      Acest album va aparea pe internet joi 25 iulie 2013.

      Te rog sa-mi trimiti fotografiile pana pe 19 iulie 2013.

      Haideti sa aratam Bucurestiul asa cum il vedem noi!

      Numai bine,
      Andrei Bîrsan
      Presedinte Asociatia Bucurestiul meu drag
      0743.076.255