Re: [Bucuresti] Despre simtul civic la romani

  • Stefana Bianu
    Message 1 of 2 , May 7, 2013
      Si eu sunt speriata de pierderea de energii pe liste si mai ales pe FB!

      In afara de cursurile date/tinute de catre Dan Ghelase, precum si documentele istorice si fotografice fabuloase, si de info-ALARMA date de colegi, este multa energie care au rol de terapie a frustrarilor, dar se ramane din pacate in abstract.

      Stefana

      Stefana Bianu
      Presedinte RPER-Fr "Rencontres du Patrimoine Europe-Roumanie"
      www.patrimoniu-rper.com
      182, rue de l'Universite, 75007 Paris
      tel (0033) 06 07 49 14 42
      fax (0033) 01 47 23 07 09