Re: [Bucuresti] Fwd: Oprescu. Not Even Once!

  • ARIN
    Message 1 of 6 , Feb 1, 2013
      Ati VAZUT porcaria asta???!!!

      Codruta
    • dan ghelase
      Message 2 of 6 , Feb 1, 2013
        Peste toate argumentele...nu mai are nici-o importanta...noile ansambluri de case masive si inalte nu mai au legatura cu parfumul Bucurestiului istoric, sustinute de puzderie de investitori potenti, edili ciubucari si arhitecti ravnitori de...cozonac...
        Oricum trebuie de trecut pe raboj inca odata arh.Sef Patrascu, Hanna Derer din CNMI si noul ministru al...inculturii Daniel Barbu...
        Medierea ei de treaba!!!
        DG

        Pe 2/1/2013 10:15 AM, Alexandru Nits a scris:

        Pai dupa cum se vede si din macheta, pozitia actuala a Halei Matache este cam in drum; pietonalul este rezolvat prin prima travee a halei. O retragere a halei, chiar daca in principiu discutabila, in cazul de fata se poate face datorita faptului ca tesutul urban istoric din jurul halei a fost distrus, nu mai exista, deci hala nu are la ce existent sa se mai raporteze.
        Pe de alta parte, datorita distrugerilor masive care au avut loc, o reconstructie pe acelasi loc nu este in mod semnificativ mai ieftina decat mutarea halei in alt loc.
        In sfarsit, retragerea halei o integreaza din punct de vedere urbanistic mai bine in noul ansamblu, care o fi el.
        Astept cu interes sa vad asemenea imagini de la proiectul oficial aprobat daca acesta exista.
        Va doresc numai bine,
        Alexandru

        P.S.
        Imi cer scuze in avans de la cei ce nu pot sa suporte alte pareri decat ale lor pentru considerentele mele blasfemice privind mutarea halei.

          Message 4 of 6 , Feb 1, 2013
            UPS! Ne legam de "nume sfinte"?

            Hanna Derer? Daca as fi zis acu' vreo 2 sau 3 ani ce chestii semneaza in legatura cu Rosia Montana, mi-ati fi sarit toti in cap
            >:))

            Codruta

            Message 5 of 6 , Feb 2, 2013
              Asa este, nu mai au nici o legatura cu parfumul Bucurestiului istoric, iar Hala Matache era cladirea dominanta in zona.
              Dar trebuie sa adaug ca, dupa ce s-a daramat samavolnic totul in jur, nu prea mai ai ce media.
              Este bine ca se pastreaza totusi Hala Matache, un reper urbanistic in zona, si sper ca va fi integrata urbanistic corespunzator in "noile ansambluri de case masive".
              Repet, astept cu nerabdare sa vedem proiectul oficial aprobat, sa avem despre ce discuta.
              Va doresc numai bine,
              Alexandru