Fantana Miorita si... gardurile...

  • dan ghelase
    Message 1 of 5 , Jul 2 3:27 AM
      Tendinta gardurilor ermetice este o grava plaga a timpurilor actuale!
      Particularizez cu mizera imprejmuire cu garduri chiar a parcurilor si spatiilor verzi...
      Mai demult ma suparase gardul lacatuseresc care imprejmuise bazinul cu arteziana dela intrarea in Parcul Herastrau...
      Ieri m-a izbit gardul din jurul Fantanii Miorita - cea mai frumoasa din Bucuresti - dela intrarea in Parcul Carol...care estompeaza partial perspectiva..
      Si care se adauga mizerei cladiri tipatoare din spate si ceasului aurit - ambele ctitorii al epocii lui Piedone...A carui realegere triumfala m-a oripilat...

      On 7/1/2012 4:03 AM, Cristian Malide wrote:

      Obsesia gardurilor si distrugerea spatiilor verzi!
      Daca mergi prin Bucuresti sa te plimbi, te frapeaza cate garduri vezi in jurul tau. Practic, fiecare zona mai mult sau mai putin verde, este inconjurata de un gard metalic. Aproape toate au acelasi model! Nici pe vremea comunismului nu exista o asemenea uniformitate! Majoritatea gardurilor arata astfel:

      Sent: Sunday, July 01, 2012 8:08 AM
      Subject: Re: De aceea, contrar reglementărilor urbanistice, care prevăd, Ăźn mod clar că un gard trebuie să aibă către stradă suprafața opacă pe o Ăźnălțime de maxim 60 centimetri

    • ARIN
      Message 2 of 5 , Jul 2 7:04 AM
        Blocul acel oribil, cu albastru si rosu tipator - chiar EXISTA?

        Oripilata si eu
        >:

        Codruta

        Sent: Sunday, July 01, 2012 8:08 AM

      • dan ghelase
        Message 3 of 5 , Jul 2 9:00 PM
          Intradevar...si-mi cer scuze pt scapare!
          Dar am fost acolo duminica pt vizitarea targului de antichitati inaugurat ca permanent la sfarsiturile de saptamana...cu care ocazie am bagat un ochi si la Muzeul Tehnic...
          Ocazie de alta mare suparare...
          Candva al doilea muzeu al Bucurestilor ca importanta, dupa cutremure a intrat in reparatii nesfarsite si niciodata finalizate complect...exponatele de mare valoare ramanand inghesuite, neingrijite si cu multe montaje demonstrative - care mi-au bucurat copilaria - desfiintate temporar...
          Aceasta situatie precara se datoreaza si unei subordonari dubioase - Min.Energiei, RENEL, o parte a acestuia divizata pt privatizare...ceeace indica mari primejdii viitoare...Si un personal complect tembel...directorul adj. si o muzeografa habar n-avand de istoria infiintarii MT...acesta fiind mutat sub comunism din cladirea superba destinata special (in stil neoromanesc) - si care a fost demolata - in ingratul pavilion fost al UCB, destinat pt expunerea de pavele si capace de canal...
          Si dupa cum discutasem mai demult ca trebuie sa procedeze...acestia n-au initiat actiune de intrare prin Internet in circuitul muzeelor de profil europene, expunand prioritatile si specialitatile detinute, pt a fi ajutati...patrimoniul acesta apartinand deja intregii comunitati UE...
          Si a mai existat excelenta initiativa-proiect a AGIR de specializare a intregului Parc Carol pe specific expozitional tehnico-stiintific...care este tot in faza de fasss...
          Bine ca exista ceas aurit la intrare...!
          DG

          On 7/2/2012 1:31 PM, Silvia Colfescu wrote:
          Domnule Ghelase, o mica inadvertenta (cu siguranta datorata neatentiei) : aceasta e fantana Zodiac (arh. Octav Doicescu, mozaicuri Mac Constantinescu), fantana Miorita  e in fata vilei Minovici (tot arh. Doicescu, mozaicuri Milita Patrascu).
           ZĂąmbet

          Sent: Sunday, July 01, 2012 8:08 AM
          Subject: Re: De aceea, contrar reglementărilor urbanistice, care prevăd, ĂĆșn mod clar că un gard trebuie să aibă către stradă suprafața opacă pe o ĂĆșnălțime de maxim 60 centimetri

      • Andrei Birsan
        Message 4 of 5 , Jul 3 8:50 PM
        • 1 Attachment
        • 136 KB
        Aici aveti arhiva revistei in format ISSu si pdf
        Bucurati-va de acest numar:
        In format ISSU si pdf, foarte usor de citit pe calculator sau pe tableta.
        Cuprins:
        Raul Colentina este vedeta numarului
        Andrei Berghes ne prezinta Salba de lacuri a râului Colentina iar Ideiurbane ne plimba cu barca prin Colentina

        Trecut-au anii se intorc in perioada interbelica Hartile ITB din 1969 ne dezvaluie cum se circula acum 40 de ani
        Despre proiectul final al Catedralei Neamului de Nicolae St. Noica
        Iconostasul bisericii Sf. Vasile cel Mare de Cristin Dumitru
        Filica Draghici are pentru noi 3 recomandari de carti dedicate Bucurestiului
        Andrei Vocurek da o tura cu bicicleta prin Bucuresti
        Oana Marinache incepe un serial foarte interesant: Albumul cu amintiri
        Mozaik-ul ne arata un Bucuresti asa cum este el, cu bune si cu rele
        Calea Dudesti reda atmosfera anilor '80 in fotografia argentica de Andrei Birsan
        Open closed, Mirela Momanu ne delecteaza cu fotografiile expozitiei
        Emanuel Badescu ne povesteste despre Pasajul Villacrosse
        Petru Schiopu ne prezinta parinti fondatori ai Uniunii Europene
        Eseul Miracol de Simona Cratel
        De la Mavrogheni la Carol I de Viorica Petrescu
        Fetele frumoase de la Skirtbike 2012 ne sunt aratate de Adina Diaconescu si Oana Deliu
        Fotohaiku haiku de Ioana Dinescu, fotografie de Claudiu Negut-Hossu
        Pro si Contra Axa guvern piata - garii - parlament dezbatuta de Mihnea Sandu
        Mesterul Florin Raceanu repara masini de cusut, fotografiat de Cosmin Andrei si Alexandru Rosu
        Sunteti invitatii nostri sa participati la realizarea numerelor viitoare ale revistei Va asteptam cu sfaturi, articole sau idei
        Andrei Bîrsan
        Presedinte Asociatia “Bucurestiul meu drag”
        0743.076.255

        Revista "Bucurestiul meu drag"
        Editor: Asociatia Bucurestiul meu drag
        Redactor Sef: Andrei Bîrsan
        Redactor: Sidonia Teodorescu
        Redactor: Dan Moruzan
        Redactor: Mark Constantinescu
        Consilier documentare: Emanuel Badescu, Biblioteca Academiei Romane
        Revista a fost realizata cu Adobe Creative Suite.
        Numar de pagini: 146
        ISSN 2248 – 3292

      • Andrei Birsan
        Message 5 of 5 , Jul 4 10:28 PM
          Haideti sa descoperim Dambovita la poarta Bucurestilor

          Data - sambata 7 iulie 2011
          Ora intalnire - 17.00
          Loc intalnire - Gara Basarab, vom merge cu trenul pana la Chiajna

          Va asteptam cu drag,