Re: [Bucuresti] Pacat...revoltator!

  • Stefana Bianu
    Message 1 of 12 , Mar 31, 2012
      Nu ma mira incultura si cupiditatea administratiilor dar gasesc ca UE cu toate comisiile si comitetele, este complice!

      Uitati la fondurile europene accesate pe proiecte care nu tin cont de distrugerile patrimoniului & speculatiilor imobiliare de exemplu!

      Stefana

      Stefana Bianu
      Presedinte RPER-Fr "Rencontres du Patrimoine Europe-Roumanie"
      www.patrimoniu-rper.com
      182, rue de l'Universite, 75007 Paris
      tel (0033) 06 07 49 14 42
      fax (0033) 01 47 23 07 09

      Message 2 of 12 , Apr 1, 2012
        Poate ca pe lista asta n-am spus, astfel incat mai zic o data si aici:

        UE considera ca NU ARE nici o "datorie" sa protejeze ceva ce nu are "valoare" - iar dpdv. al institutiilor UE, "valoarea" a ceva (monument) este FIX aceea pe care o percepe comunitatea!

        Daca "comunitatea" considera ca niste case n-au "valoare" penntru ea si vrea sa le darame, sa-i fie de bine! Aici NU este vorba despre "complicitatea UE" ci despre 2 lucruri: 1 - nu are bani (chestia aceea care are 'valoare" ar trebui macar indirect sa contribuie la bunastarea comunitatii ADUCAND bani dupa ce s-a cheltuit pentru protejarea ei); 2 - nu se apuca UE sa ajute babutza sa treaca strada, daca babutza nu vrea si nu vrea!

        dpdv al meu este cat se poate de logic si de inteles! legislatie AVEM iar ea e suficient de buna! Motivul pentru care nu le dam cateva pe spinare celor de prin Primarii samd.? asta e problema noastra...!
        >:

        Mai nou, listele de discutii si feisbucul, in loc sa fie ceea ce de fapt SUNT, adica simple INSTRUMENTE de comunicare (care sa ajute oamenii sa se mobilizeze IN REAL), au ajuns un mediu in care toata lumea semneaza petitii si "cauze" (fara nici o valoare legala) si se smiorcaie si da "laic"-uri si se "psihoterapeutizeaza" (si i se pare ca e o persoana importanta) in timp ce, in SPATIUL real, cine e smecher si nu intra pe feisbuc face ce vrea!!!

        TZEAPAAAAA!!!

        Codruta

        Message 3 of 12 , Apr 1, 2012
          Poate ca pe lista asta n-am spus, astfel incat mai zic o data si aici:

          UE considera ca NU ARE nici o "datorie" sa protejeze ceva ce nu are "valoare" - iar dpdv. al institutiilor UE, "valoarea" a ceva (monument) este FIX aceea pe care o percepe comunitatea din acel spatiu!

[...]

          dpdv al meu este cat se poate de logic si de inteles! legislatie AVEM iar ea e suficient de buna (desi ar mai putea fi imbunatatita - dar chiar si cata este, nu e "rea")! Motivul pentru care nu le dam cateva pe spinare celor de prin Primarii samd.? asta e problema noastra...!
> [...]

          Mai nou, listele de discutii si feisbucul, in loc sa fie ceea ce de fapt SUNT, adica simple INSTRUMENTE de comunicare (care sa ajute oamenii sa se mobilizeze IN REAL), au ajuns un mediu in care toata lumea semneaza petitii si "cauze" (fara nici o valoare legala) si se smiorcaie si da "laic"-uri si se "psihoterapeutizeaza" (si i se pare ca e o persoana importanta) in timp ce, in SPATIUL real, cine e smecher si nu intra pe feisbuc face ce vrea!!!

          p.s. v-as ruga, cand dati "reply-uri" la mesaje, STERGETI pozele din mesajul initial...

          Message 4 of 12 , Apr 1, 2012
            Draga Dan,

            Ar trebui facuta o LISTA de proiecte subventionate prin Fondul UE cu distrugeri de
            PATRIMONIU! Cum este Gara Veche Pitesti, samd, si de RECLAMAT OFICIAL lipsa de
            interes a UE fata de speculatiile imobiliarea din tara!

            Ca si FMIul care conditioneaza imprumuturile de privatizari paguboase!!!

            FMI este lobbyst pt Corporatiile mondiale! Nu in favoarea economiei tarii!!!

            Trebuie sa avem curajul sa punem degetul pe RANA oficial!

            Stefana

            Message 5 of 12 , Apr 1, 2012
              S-a schimbat ministrul - pe atunci era Iorgulescu, a venit Paleologu...; s-a schimbat si Secretarul General din MCC de atunci (care, in acea "structura" a MCC, raspundea si de "patrimoniu") -  Nitulescu acum e DG la Muzeul Taranului unde, probabil, il sapa adjunctii, asa cum e "traditional" pe la noi... >:)

              Codruta

              p.s. Parca imi amintesc ca va rugasem (pe toti!) sa STERGETI pozele din mesaje, cand dati "reply"-uri

              Message 6 of 12 , Apr 1, 2012
                Evident UE ca si FMI isi fac jocurile lor, si putin le pasa de ce facem noi si care ar fi realele noastre interese, pe modelul francez si european!

                Singurii nostrii negociatori sunt inculti si corupti!!!...poate si cativa indiferenti...

                Plangeri, petitii scrisori deschise catre "ai nostrii" nu conteaza de 22 de ani de zile!

                DACA INSA sunt trimise si comisiilor si comitetelor UE nu se pot face ca nu stiu si in orice caz trebuie sa raspunda!

                Altfel avem imaginea (veche si de demult) de popor care pune capul pe ghilotina si in plus multumeste pt onoarea ce i se ofera!

                Stefana

[...]

              • dan ghelase

                  Message 8 of 12 , Jun 11, 2012
                    Observatie de bun simt...cu amendamentul ca totul este o problema de nivel de cultura, care dicteaza si viziunea viitorului...
                    Acest patrimoniu al nostru...bogat datorita inaintasilor creativi, in paragina azi, dar inca avand mari resurse nedescoperite...este premiza unei relansari turistice uriase...
                    Este nevoie de munca metodica de pionierat si lamurire...din pacate specialistii si "elita" establishmentului nefiind atasate valorilor identitare...
                    Luptam cu superficialitatea, reaua vointa legata de interesele speculatorilor si veleitarii care introduc obiective derizorii...
                    Mai participati oameni buni la Piata Universitatii, mitinguri, alegeri si descoperirea si popularizarea obiectivelor de patrimoniu...nu la chibitari...!
                    DG

                    Message 9 of 12 , Nov 1, 2012
                      Mi-am amintit de mesajul asta mai vechi, al Stefanei - foarte buna ideea, numai ca UE n-are nici o vina! Lista ar trebui facuta, insa, pt. a "colecta" niste exemple care sa ilustreze necesitatea schimbarii unor reguli in Ghidurile de finantare.

                      Codruta

                      Sent: Sunday, April 01, 2012 10:49 AM

                      Draga Dan,

[...]

                    • Anca-Mihaela Muller
                      Message 10 of 12 , Nov 1, 2012
                        Imi pare rau Codruta, eu consider ca UE are foarte multa vina.

                        UE stie inca din 1990 ce se intampla in Romania, au lasat expres lucrurile asa, ca nu li se crea concurenta (sunt si multe alte motive).

                        Cel putin  in materie de patrimoniu, indiferenta este criminala, dar explicabila, atata vreme cat tinta finala este federalizarea, globalizarea.

                        Patrimoniille nationale (caci nu doar Romania este victima) sunt periculoase privite din unghiul globalizatorilor, incurcandu-le planurile. O populatie atasata de valorile nationale, de trecut, stramosi,  este incomoda, nu prea poate fi usor manipulata.

                        Anca M.

                        De : ARIN <arininfo@...>
                        À : Bucuresti@yahoogroups.com
                        Envoyé le : Jeudi 1 novembre 2012 13h24