Pastele Cailor 2012

  • Andrei Birsan
    Message 1 of 2 , Feb 29, 2012
      Asociatia "Bucurestiul meu drag" va invita in excursia "Pastele Cailor"

      Orasul Targoviste de Pastele Cailor. Este un obicei traditional bulgaresc in cartierul Matei Voievod unde traiesc 2.000 de bulgari.
      Se merge cu trenul din Gara de Nord.Ne intoarcem seara.

      Data - sambata 3 martie 2012
      Ora intalnire - 06.00
      Loc intalnire - Gara de Nord, la casele de bilete
      mergem cu trenul 1881 care pleaca la 06.20 din Gara de nord si ajunge la 7.45 la Targoviste.
      Ne intoarcem cu trenul 1888 care pleaca la 17.34 din Targoviste si ajunge la 18.54 in Gara de nord

      detalii la www.orasul.ro

      Va asteptam cu drag,
      Andrei Bîrsan
      Presedinte Asociatia Bucurestiul meu drag.
      0743.076.255