“Bucuresti 2011” expozitie de fotografie

  • Andrei Birsan
    Message 1 of 2 , Feb 1, 2012
      Draga prietene al Bucurestiului,
      Asociatia „Bucurestiul meu drag” va invita, incepand din 3 februarie 2012, in Pasajul Universitatii la expozitia de fotografie “Bucuresti 2011”.
      Vernisaj vineri 3 februarie ora 18.00 in Pasajul Universitatii.

      Pe cele 4 televizoare puteti vedea imagini cu Bucurestiul in 2011.
      http://www.orasul.ro/expozitiifoto/view/bucuresti-2011.html

      Este un Bucuresti pe langa care trecem des dar de cele mai multe ori il ignoram sau nu avem starea de spirit ca sa-l privim cu drag.
      Cu prietenie,
      Asociatia „Bucurestiul meu drag”

      Andrei Bîrsan
      Presedinte