La Multi Ani

  • Anca-Mihaela Muller
    Message 1 of 3 , Jan 1, 2012
      La Multi Ani tuturor!

      Va doresc un 2012 plin de bucurii alaturi de cei dragi.

      Anca Muller.
    • simionescu gabriela
      Message 2 of 3 , Jan 2, 2012
        Multumim mult.
        Doresc si eu tuturor un An Nou cu implinirea a tot ceea ce va doriti!
        gabi simionescu :) happy
        vicepresedinta Alianta Civica
        Va doresc un 2012 plin de bucurii alaturi de cei dragi.

        Anca Muller.

      • A M
        Message 3 of 3 , Apr 23, 2013
          Un La Multi Ani de departe tuturor celor de pe grup si simpatizantilor care isi serbeaza onomastica de Sfantul Gheorghe.

          Anca M

          Envoyé de mon iphone