telegondola in Bucuresti???

  • Stefana Bianu
    Message 1 of 5 , Sep 30, 2011
      Stimati colegi,

      Am incercat de cateva ori sa postez un mesaj ref la telegondola si am inteles cred de ce nu mi-a fost primit: nu traiesc in tara (nu exista rubrici pt romanii din afara hotarelor!)

      Acesta ar fi mesajul pe care as fi dorit sa-l transmit:

      Proiectul telegondola dupa mine este rezultatul cautatorilor de afaceri, beneficiarii relatiilor cu administratia locala.

      Inspirati probabil de excentrismul opulent al tarilor arabe si asiatice, care concureaza
      in arhitectura ultra moderna a noilor orase, lipsiti de minima cultura, de simtul ridicolului, sunt manati de aviditatea castigurilor in afara priotitatilor de bun simt ref la Bucuresti!

      Revoltator este insa ca in acest registru de proiecte, nume sonore de arhitecti si urbanisti
      nu numai ca nu se opun sa le eradicheze din fasa, ci sunt gata sa-si ofere serviciile profesionale.

      Stefana

      Stefana Bianu
      Presedinte RPER-Fr "Rencontres du Patrimoine Europe-Roumanie"
      182, rue de l'Universite, 75007 Paris
      tel (0033) 06 07 49 14 42
      fax (0033) 01 47 23 07 09

      De la: Buzoianu Cristian

      Este o idee buna pe care o sustin.Se creeaza locuri de munca,creste turismul in zona, se civilizeaza traseul, se curata parcurile si lacurile.Numai beneficii...nu va impidicati de carcotasi! Succes!
    • Stefana Bianu

        From: Cristian RST <cristian.rstx@...>
        To: "Bucuresti" <Bucuresti@yahoogroups.com>
        Date: Friday, September 30, 2011, 6:59 PM

        proiectul telegondolei peste Herastrau are si sustinatori!

        De la: Buzoianu Cristian

        Este o idee buna pe care o sustin.Se creeaza locuri de munca,creste turismul in zona, se civilizeaza traseul, se curata parcurile si lacurile.Numai beneficii...nu va impidicati de carcotasi! Succes!

      • dan ghelase

          De la: Buzoianu Cristian

          Message 4 of 5 , Oct 1, 2011
            Avem multe necazuri si suparari p-acilea draga Stefana, chiar si mai departe - la Rosia Montana, Constanta (Cazinoul) sau la Iasi (casa lui Alecsandri)...dar viata progreseaza si daca te plimbi pe Lipscani sau Stavropoleos - cu un ospat la Caru cu Bere si o siesta la Cafe Rembrandt (vizavi de BNR)...te simti ca-ntr-un regat...si-ti iubesti obarsia care in vremuri normale a dat lumii mult...
            Rau este prezentul...cu fundu-n sus...dar uiti de el privind bucurestenii de buna conditie si turistii straini care incep sa populeze locul...
            Aici trebuie sa dam exemplu, ca ne-o iau sibienii, sighisorenii, brasovenii sau oradenii inainte...
            Dan
            PS - Mai este si Festivalul Branzei si Pastramei in acest vichend la Agronomie...

            De la: BuzoianuCristian