ICAR 2

  • dan ghelase
    Message 1 of 1 , Feb 2 9:12 AM
    Conform confirmarii si sfatului arhitectilor cunoscatori am intocmit cererea de clasare in Patrimoniul de Arhitectura Monumentala si azi am depus-o la foruri...
    Ca multumire, cei dela Acad.de Stiinte Agricole - succesoarea ICAR (ca sediu) - mi s-a permis fotografierea catorva detalii interioare, remarcand pastrarea unor piese din mobilierul original si multe detalii Art Deco...
    Atasez si adresa de clasare, poate i-o folosi si altcuiva...efortul nefiind f mare si dureros...dar gandindu-ma la operele atator straluciti arhitecti care au contribuit la frumusetea Capitalei...care asteapta salvarea de valul vandal...
    DG
    PS - Iar dela DCCPCNMB mi s-a recomandat sa gasesc pe cineva care sa faca studiul istorico-arhitectural pt a clasa vechea casa de pe str.Garlei, relicva a vechilor sate (Baneasa aici) care au fost la baza Bucurestilor...