GHAM

  • Javed Ali Malik
    Message 1 of 1 , Jun 30 11:48 PM
      mujhay yeh gham nahin k main nain tum ko kho dia
      mujhay yeh bhi gham nahin k tum meri na hoey

      mujhay yeh bhi dukh nahin k tum nain mujhay apnaya nahin
      mujhay yeh bhi gham nahin k kisi nain tum ko mujh say chura lia

      gham hay to sirf yeh k main apna sab kuch luta ker
      her qurbani dey ker her zulum seh ker

      teri berukhi jheel ker bhi sab kuch har gia
      aur tum ko koi aur mujh say chura lay gaya

      Some day u'll cry for me like i cried for you � Some day u'll miss me like i missed you � Some day u'll need me like i needed you � Some day u'll love me, but i wont luv you!

      Wishing you 12 months of happiness,
      52 weeks of fun,
      365 days of success,
      8760 hours of good health,